Wycieczka do Bałtowa

6 czerwca nasze przedszkolaczki wraz ze swoimi rodzicami byli na wycieczce w Bałtowie. Pogoda od rana nam dopisywała. Wyruszyliśmy w drogę ok. godz. 7:30, a na miejscu byliśmy ok.10:30. Na początku zwiedziliśmy JuraPark. Przewodnik oprowadził nas po parku, zatrzymywał się przy każdej figurze dinozaura i opowiadał czym się każdy z nich charakteryzował, czym żywił, jak polował. Dzieci były pod dużym wrażeniem jak potężne były to zwierzęta. Następnie dzieci mogły pobawić się na placu zabaw, troszkę odpocząć, bo kolejnym puntem wycieczki była Sabathówka. Chętne dzieci mogły przejść tam przez tunel strachu, a następnie przez pajęczynę. Później zostaliśmy zaproszeni do chatki czarownicy, która już na nas czekała. Opowiedziała dzieciom różne swoje przygody, zabawne historie, a nawet częstowała robakami, które tak naprawdę okazały się rodzynkami. O godz. 13:30 zjedliśmy obiad w Zajeździe Przystocze i wyruszyliśmy autobusem po Zwierzyńcu. Dzieci miały okazję  z bliskiej odległości  zobaczyć mnóstwo zwierząt strusie, antylopy, jelenie, sarny, dziki, a nawet przez okno autobusu wielbłąd przywitał się ze znajomym przewodnikiem, który opowiadał nam o zwierzętach żyjących w tym Zwierzyńcu. Gdy wysiedliśmy z autobusu kolejny przewodnik oprowadził nas po Parku Miniatur i przybliżył  historie wielu zamków, dworów z różnych krańców Polski. Następnie był czas wolny na zakupienie pamiątek, zrobienie zdjęć, a niektóre dzieci bawiły się jeszcze w Parku Rozrywki. Wycieczka była bardzo udana, zobaczyliśmy wiele ciekawych miejsc i zdobyliśmy mnóstwo informacji. Wyruszyliśmy w drogę powrotną o godz. 17.00, niestety podróż trwała bardzo długo, ponieważ zepsuł się autobus. Mamy nadzieję, że mimo tego zarówno dzieci jak i rodzice będą mile wspominać wycieczkę.