Doposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczej

INFORMACJA

EPSON MFP image

Informacja z otwarcia ofert

OGŁOSZENIE

„Doposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczej w Szkole Podstawowej im. W. Przybyszewskiego w Bebelnie”

 

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert: do dnia 2 maja 2018r.

 

Nazwa Zamawiającego: 

STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU EDUKACJI W BEBELNIE „NASZE DZIECI W NASZEJ SZKOLE” z siedzibą Bebelno-Wieś 85, 29-100 Włoszczowa będący organem prowadzącym Szkołę Podstawową im. W. Przybyszewskiego w Bebelnie.

Miejsce i sposób składania ofert

  1. Miejscem składania ofert jest siedziba Zamawiającego, tj. Szkoła Podstawowa im. Wincentego Przybyszewskiego w Bebelnie (sekretariat), Bebelno -Wieś 85, 29-100 Włoszczowa.
  2. Termin składania ofert upływa dnia 2 maja 2018 roku o godz. 15:00.
  3. Ofertę składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim.
  4. Otwarcie ofert jest jawne.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Izabela Ostrowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia: 41 39 46 118, tel. 600 920 703.

 

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiotem Zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do doposażenia pracowni matematyczno – przyrodniczej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Przybyszewskiego w Bebelnie z podziałem na poszczególne części:
    • Zadanie nr 1 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych:
      1. Biobox,
      2. Wiatr i pogoda – skrzynka doświadczeń,
      3. Tellurium szkolne,
      4. Monokular B, 40/600x
      5. Historia Ziemi – tablica,
      6. Model ucha,
      7. Globus indukcyjny Ø 25,
      8. Walizka Ekobadacza,
      9. Bryły szkieletowe – zestaw do budowy,
      10. Przyrząd do demonstracji powstawania brył obrotowych.
    • Zadanie nr 2 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych – część informatyczna:
      1. Tablet,
      2. Drukarka 3D 3Doodler START,
      3. Drukarka 3D XYZ Printing DaVinci,
      4. Filament PLA 1,75mm 5 x 200g MIX kolorów na szpuli.
  1. Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII „Sprawne usługi publiczne” – działanie 7.4 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”

 

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

 

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

 

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: świętokrzyskie, Powiat: włoszczowski, Miejscowość: Bebelno-Wieś.  

 

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem projektu jest podniesienie jakości i konkurencyjności kapitału ludzkiego i społecznego na terenie wiejskim Gminy Włoszczowa poprzez zapewnienie wysokiej jakości kształcenia oraz dostęp do nowoczesnej dobrze wyposażonej infrastruktury dydaktycznej.

 

Przedmiot zamówienia

  1. Przedmiotem Zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do doposażenia pracowni matematyczno – przyrodniczych w Szkole Podstawowej im. Wincentego Przybyszewskiego w Bebelnie z podziałem na poszczególne części:

 

Zadanie nr 1 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych.

Główny przedmiot:

39162100-6 Pomoce dydaktyczne

Lp.NazwaIlośćWymagania techniczne
1.BioBox1 szt.Zawartość kompletu:

–      lupy trzysoczewkowe, powiększenie 3x, 6x, 10x,

–      pudełko do zasysania drobnych ,

–      igły preparacyjne z osłonką,

–      pincety, nożyczki, nóż,

–      mikrotomy ręczne ze stalowym ostrzem,

–      probówki z tworzywa sztucznego,

–      stojak na probówki,

–      szczotka do probówek,

–      podwójne szalki z tworzywa sztucznego,

–      zakraplacze,

–      szkiełka podstawowe, szkiełka nakrywkowe,

–      prasy do roślin,

–      sznurek, waga,

–      instrukcja obsługi,

–      walizka do przechowywania materiałów.

2.Wiatr i pogoda – skrzynka do doświadczeń.1 szt.Zawartość kompletu:

Wszystkie elementy umieszczone w solidnej wanience do transportu i przechowywania materiałów z wkładem piankowym:

–    termometr,

–    naczynia na deszczówkę,

–    deszczomierz, wersja duża,

–    kompasy z blokadą,

–    wiatromierz (anemometr czaszowy),

–    trójnóg statywu, wyciągany,

–     torebka na obciążnik,

–    zacisk statywu,

–    róża wiatrów,

–    wiatrowskaz,

–    róża wiatrów z regulowanym wskaźnikiem wiatru,

–     nefoskop,

–    termometr six,

–    tablica magnetyczna,

–    symbole pogody z rzepami,

–    płytki z tworzywa sztucznego z możliwością zapisu,

–    model termometru z dwustronnym nadrukiem, regulowany wskaźnik,

–    marker, wodo rozpuszczalny,

–    legenda do naukowych symboli pogod,

–     tabele na pomiary temperatury,

–    tabele obserwacji pogodowych.

Ponadto:

–      informator dla nauczyciela „Wiatr i pogoda”,

–      materiały do kopiowania na 33 stanowiska do pracy z załączonymi materiałami,

–     zeszyt „Doświadczenia na poszczególnych stanowiskach w szkole podstawowej: obserwujemy pogodę”.

3.Tellurium szkolne 1 szt.Zawartość kompletu:

–      Tellurium z soczewką Fresnela (możliwość zastosowania soczewki w trzech pozycjach, tarcza horyzontu z figurą rzucającą cień pręt z satelitą, księżyc z wyciąganym prętem mocującym, duży globus Ziemi z wyciąganym prętem biegunów, tarcza i wskazówka granicy zmiany daty),

–      zasilacz sieciowy,

–      zapasowa żarówka,

–      osłona przeciwkurzowa,

–       flamaster,

–       ściereczka i instrukcja.

 

Zasilanie:

Lampa halogenowa Słońca 12V / 20W jest zasilana zasilaczem sieciowym podłączanym do urządzenia przy pomocy kabla z wtyczką typu jack.

 

Wymiary:

72 x 37 x 25 cm (dł. x wys. x szer.),

średnica globusa: 15 cm,

średnica soczewki: 16 cm

4.Monokular B, 40/600x

6 szt.

Dane techniczne:

–      okular szerokopolowy 10×18 mm ze wskaźnikiem,

–       tubus monokularowy nachylony pod kątem 45° dla wygodnej obserwacji w pozycji siedzącej,

–      obracany o 360°,

–      3-krotny obiektyw rewolwerowy z precyzyjną blokadą przy zmianie powiększenia,

–      obiektywy achromatyczne: standard DIN 4x/0.10, 10x/0,25, 60x/0,65,

–      wszystkie obiektywy są parafokalne, skupione i kodowane kolorami,

–      oddzielne pokrętła dla trybu zgrubnego i drobnego; wbudowana blokada zabezpieczająca preparat i obiektywy przed uszkodzeniem,

–      kondensor N.A. 0.65 z filtrem i przysłoną irysową,

–      duży stolik przedmiotowy 120 x 110 mm z 2 uchwytami do przytwierdzania preparatów,

–      wbudowane oświetlenie żarowe,

–      zasilanie 220V – 240 V (CE)

Powiększenie: 40 – 600 x

5.Historia Ziemi, tablica

1 szt.

Wymiary tablicy:

szer. 65 x wys. 90 cm

Zawartość:

26 skał, 9 skamieniałości i odlewów

6.Model ucha1 szt.Parametry:

Min. 4-częściowy model ucha powiększony 3-krotnie w stosunku do naturalnej wielkości.

Model ucha na podstawie przedstawiający budowę ucha: zewnętrznego, środkowego i wewnętrznego. Posiada usuwalną błonę bębenkową z młoteczkiem, kowadełkiem i strzemiączkiem jak również 2-częściowy labirynt ze ślimakiem i nerwem słuchowym.

7.Globus indukcyjny (z instrukcją) Ø 2515 szt.Globus indukcyjny stanowi kulę o czarnej matowej powierzchni, na której z łatwością można kreślić i pisać różnokolorowa kredą, przy czym wykonane napisy i rysunki dają się z niej usunąć podobnie jak z tablicy szkolnej.

Dane techniczne:

Średnica globusa: 25 cm,

Meridian i podstawa: plastikowa

Wysokość: 38 cm

Waga: 450g

8.Walizka Ekobadacza1 szt.Zawartość zestawu:

–      Szczegółowa instrukcja zawierająca nie tylko opis metodyki przeprowadzania badań, ale także szereg praktycznych wskazówek dzięki którym unikniesz błędów popełnianych przy tego typu analizach chemicznych. wody i ph gleby -reżimy czystości, temperaturowe, czasowe itp. parametry decydujące o precyzji uzyskanych wyników.

–      Notatnik

–      Płyn Helliga

–      Strzykawka 5 ml

–      Strzykawka 10 ml

–      Bibuły osuszające

–      Lupa powiększająca

–      Probówka okrągło denna

–      Stojak plastikowy do probówek

–      Łyżeczka do poboru próbek gleby

–      Płytka porcelanowa kwasomierza Helliga

–      Trzy łyżeczki do poboru odczynników sypkich

–      Trzy próbówki analityczne płaskodenne z korkami

–      Zalaminowane skale barwne do odczytywania wyników.

–      15/cie plastikowych buteleczek z mianowanymi roztworami wskaźników,

–     Siateczka do usuwania zanieczyszczeń mechanicznych z pola poboru wody.

9.Bryły szkieletowe – zestaw do budowy4 kpl.Zawartość kompletu: 

180 kolorowych kulek o średnicy 1,6 cm (każda kulka posiada 26 otworów)

180 patyczków o długości od 1,6 do 7,5 cm wykonane z solidnego tworzywa

10.Przyrząd do demonstracji powstawania brył obrotowych1 szt.Przyrząd z kompletem plastikowych ramek (16 sztuk).

W skład kompletu wchodzą:

–      statyw z ramieniem do mocowania ramek,

–      16 ramek w różnych kształtach,

–      zasilacz,

–      osłona.

 

Zadanie nr 2 – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych – część informatyczna.

Główny przedmiot:

39162100-6 Pomoce dydaktyczne

Lp.NazwaIlośćWymagania techniczne
1.Tablet17 szt.Minimalne wymagania:

–      system operacyjny Android,

–      minimalny wymiar matrycy 7 cali,

–      minimum 2 GB pamięci RAM,

–      minimalna Pamięć wbudowana 8 GB,

–      standard LTE,

–      wbudowany modem 4G,

–      minimalna pojemność baterii 3000 mAh,

–      obsługa kart pamięci,

–      procesor o minimalnym zegarze 1,0 GHz, minimalna ,

–      liczba rdzeni: 4,

–      wbudowana kamera,

–      wbudowany mikrofon,

–      wyjście słuchawkowe,

–      gniazdo kart SIM.

UWAGA!!! Tablety muszą pozwalać na korzystanie z Internetu mobilnego z wykorzystaniem usług świadczonych przez operatorów telekomunikacyjnych w Polsce.

2.Drukarka 3D 3Doodler 3Doodler START

1 szt.

Minimalna zawartość zestawu:

–     Długopis 3Doodler Start,

–    48 EKO-wkładów (po 6 z każdego koloru),

–    Kabel USB,

–    Książkę projektów 3D (w języku polskim),

–    Instrukcję obsługi (w języku polskim)

Minimalne parametry techniczne:

– Materiał drukujący: EKO-wkłady,

– Temperatura nagrzewania: 65°C,

– Długość pojedynczego wkładu po przetopieniu: 150 cm,

– Prędkość druku: 10 mm/s,

– Czas pracy po pełnym naładowaniu (bezprzewodowo): 45-60 min.,

– Moc maksymalna: 5 W,

– Zasilanie: 5 V (USB),

– Średnica dyszy: 0,77 mm,

– Długość EKO-wkładu: 15 cm,

– Średnica EKO-wkładu: 2,5 mm,

– Wymiary produktu: 138x35x41 mm,

– Waga produktu: 91 g,

– Wymiary opakowania: 300x250x80 mm,

– Waga opakowania: 640 g

3.Drukarka 3D XYZ PRINTING XYZ DaVinci1 szt.Specyfikacja techniczna:

Technologia: FFF (FusedFilamentFabrication)

Maksymalny wymiar wydruku:15 x 20 x 20 cm

Wysokość warstwy: 100- 400 mikronów (0,1-0,4 mm)

Typ fi lamentu: ABS / PLA

Średnica dyszy: 0.4 mm, podwójna

Średnica fi lamentu: 1.75 mm

Typ plików: .STL , XYZ Format (.3w)

System operacyjny: Windows 7,8,8.1 lub nowszy

Łączność: USB

4.Filament PLA 1,75mm 5 x 200g MIX Kolorów Na SZPULI2 kpl.Zawartość kompletu:

5 x 200g PLA 1,75mm każdy kolor na oddzielnej szpuli, 5 różnych kolorów

 

Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych na poszczególne zadania.

Zamawiający dopuszcza sprzęt, produkty o parametrach równoważnych do wymienionych. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w zapytaniu.

Zamawiający informuje, iż w razie, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.

Cena brutto podana w ofercie musi być ostateczna (winna zawierać cenę proponowanego towaru wraz z ewentualnymi kosztami dostawy do Zamawiającego i rozładunku).

  1. Pomoce dydaktyczne muszą posiadać aprobaty techniczne i niezbędne certyfikaty, atesty, itp.

Kod CPV

39162100-6

Nazwa kodu CPV

Pomoce dydaktyczne

 

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia: do dnia 31 sierpnia 2018 r.

 Załączniki

  1. Zapytanie ofertowe
  2. Projekt umowy
  3. Formularz ofertowy nr 1
  4. Formularz ofertowy nr 2
  5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  7. Oświadczenie o braku powiązania z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo

Warunki zmiany umowy

  1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
  • zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek przyczyn obiektywnie uzasadnionych i niezależnych od Stron, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć,
  • zmiany zasad finansowania zamówienia,
  • zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy, spowodowanych działaniem osób trzecich,
  • zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy.
  1. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia.

 

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

  1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
  3. Oświadczenie o braku powiązania z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo

 

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

Ocena oferty

  1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania jeżeli:
  • oferta spełnia wymagania określone niniejszym zapytaniem,
  • oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
  • Wykonawca przedstawił ofertę zgodną, co do treści, z wymaganiami Zamawiającego.
  1. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej zamieszczonych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
  • Cena brutto wskazana w ofercie – waga: 90%,
  • Termin wykonania Zamówienia – dostawy do Zamawiającego – waga: 10%
  1. Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisane zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. W przypadku takiej samej liczby punktów wynik rozwinięty zostanie do dziesiątych części punktów.
  2. W trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:

Kryterium – cena

  cena oferowana minimalna brutto

cena =   ————————————————–    x 90 pkt

cena badanej kolejno oferty – brutto

 

Kryterium – termin

   najkrótszy termin dostawy wśród złożonych ofert

termin =   —————————————————————-    x 10 pkt

                    termin badanej kolejno oferty

 

  1. Łączna ilość punktów, które oferta może otrzymać, odpowiada sumie punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach.
  2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

 

Wykluczenia.

  • Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
  • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

Dodatkowe warunki

Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych na poszczególne zadania.

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postepowaniu (zwrotu ofert).

Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

Zamawiający (beneficjent)

 

Nazwa

STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU EDUKACJI W BEBELNIE „NASZE DZIECI  W NASZEJ SZKOLE” z siedzibą  Bebelno –Wieś 85, 29-100 Włoszczowa będący organem prowadzącym Szkołę Podstawową im. W. Przybyszewskiego w Bebelnie.

 

Adres Bebelno-Wieś 85, 29-100 Włoszczowa, świętokrzyskie,  włoszczowski

Numer telefonu 41 39 46 118;

NIP 6090070727     Regon 260461662

 

Tytuł projektu/numer projektu

Budowa boiska wielofunkcyjnego i doposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych w Szkole podstawowej w Bebelnie\Numer projektu: RPSW.07.04.00-26-0035/16

 

Unieważnienie projektu

 Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak.