Wycieczka do Wisły

13 maja 2019 r. Na wycieczkę ruszyliśmy o godzinie 6:30. Podróż minęła sprawnie i już około godziny 11-stej byliśmy w Cieszynie, gdzie czekał na nas przewodnik. Udaliśmy się z nim zwiedzać  miasto. Zobaczyliśmy: Rynek, Studnię Trzech Braci, Cieszyńską Wenecję, wzgórze zamkowe z basztą i rotundą romańską. Największą jednak atrakcją była możliwość przekroczenia granicy i wszyscy znaleźliśmy się w Czechach. Następnie przejechaliśmy do Ustronia, gdzie spacerowaliśmy wśród zwierząt w Leśnym Parku Niespodzianek. Obejrzeliśmy pokaz lotów ptaków …

Czytaj więcej …Wycieczka do Wisły

228 ROCZNICA UCHWALENIA KONSTYTUCJI 3 MAJA

228 lat temu Sejm Czteroletni uchwalił Konstytucję 3 Maja. Była to pierwsza w Europie, a druga na świecie Ustawa Zasadnicza. Z okazji tego Święta uczniowie klasy 1 i 2 przygotowali uroczystą akademię, którą obejrzeli uczniowie naszej szkoły i rodzice. Nad właściwym przebiegiem akademii czuwały panie: Agnieszka Lesiak, Małgorzata Tarnik i Katarzyna Tarnik, które przygotowały dzieci do występu. W tym samym dniu przeżywaliśmy jeszcze jedną uroczystość. Po 40 latach pracy w naszej szkole, odszedł na emeryturę …

Czytaj więcej …228 ROCZNICA UCHWALENIA KONSTYTUCJI 3 MAJA

Konkurs gastronomiczno – florystyczny.

Uczniowie klasy VII Artur Czyżewski Karolina Strączyńska Karolina Suliga wzięli udział w wiosennym konkursie gastronomiczno–florystycznym pt. „Ziemniaczane inspiracje” organizowanym przez ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 IM. HETMANA STEFANA CZARNIECKIEGO WE WŁOSZCZOWIE. Konkurs był dwuetapowy. Drugi etap odbył się 30.04 2019. Drużyna z naszej szkoły zajęła I MIEJSCE. Serdecznie gratulujemy sukcesu.

ZOO „Leśne Zacisze”

Uczniowie klas IV-VIII, 27 kwietnia udali się na wycieczkę do ZOO  „Leśne Zacisze”, które znajduje w miejscowości Lisów koło Morawicy. Obiekt położony jest na terenie leśnym.Spacerując alejkami można odpoczywać mając dosłownie na wyciągniecie ręki egzotyczne zwierzęta. Widzieliśmy m.in. bawoły indyjskie, kangury, serwala, szopa, alpakę, lamy, oryksy, mary patagońskie, strusia afrykańskiego, emu, papugi, gęsi, bażanty i wiele innych. Największe nasze zainteresowanie wzbudziły dwa małe lwiatka oraz pawie spacerujące między nami. Uczniowie po zwiedzaniu ZOO, spędzili aktywnie …

Czytaj więcej …ZOO „Leśne Zacisze”

Projekt „Zbieraj z klasą”

Zakończony został nasz udział w Projekcie „Zbieraj z klasą”, który polegał na zbiórce ZSEiE i zużytych baterii. W tym roku szkolnym od września do końca lutego udało nam się zebrać 110 kg baterii oraz 2920 kg zużytego sprzętu elektronicznego i elektrycznego. Uzyskaliśmy 1570 punktów, które możemy wykorzystać na zakupy w sklepie Empik. Dziękujemy wszystkim, którzy wsparli naszą zbiórkę.

Niedziela Palmowa

Cały tydzień przed Niedzielą Palmową robiliśmy palmy. Młodszym uczniom pomagały mamy lub babcie, które aktywnie uczestniczyły w zajęciach. Starsi uczniowie dali radę sami. Powstały piękne, niepowtarzalne kompozycje, z którymi w Niedziele Palmową dzieci poszły do kościoła.