Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 256 poz. 2572 ze zm.),
- Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo Oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59),
- Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo Oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 60),
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1658 ze zm.),
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2019 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków szkolnych (Dz. U. 2019 poz. 1700)
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 1646 ze zm.),
- Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 25 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy w szkołach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1651 ze zm.),
- Statut Szkoły Podstawowej im. Wincentego Przybyszewskiego w Bebelnie,
- Program Wychowawczo – Profilaktyczny Szkoły Podstawowej im. Wincentego Przybyszewskiego.
Plan opracowany został w oparciu o:
- Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa na rok szkolny 2021/2022.
- Plan nadzoru pedagogicznego kuratora oświaty na rok szkolny 2021/2022.
- Plan nadzoru Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Wincentego Przybyszewskiego w Bebelnie.
- Koncepcję pracy Szkoły Podstawowej im. Wincentego Przybyszewskiego w Bebelnie na lata 2019 – 2024.
- Wnioski sformułowane na posiedzeniu rady pedagogicznej podsumowującym rok szkolny 2020/2021.
- Propozycje działań rodziców/uczniów na rok szkolny 2021/2022.
Cele do zrealizowania:
- rozwijanie współpracy z rodzicami,
- troska o bezpieczeństwo i zdrowie, w szczególności profilaktyka Covid – 19,
- rozwijanie samodzielności uczniów,
- podnoszenie jakości nauczania i uczenia się,
- promowanie pozytywnego wizerunku szkoły w środowisku,
- wspieranie dziecka młodszego na I – szym i kolejnych etapach edukacyjnych,
- profilaktyka agresji i przemocy w szkole,
- edukacja włączająca uczniów niepełnosprawnych.
Zadania do realizacji w roku szkolnym 2021/2022
Lp. | Wymaganie | Sposoby realizacji zadań | Termin realizacji | Osoba odpowiedzialna |
1. | Szkoła jest wyposażona w nowoczesne pomoce dydaktyczne. | 1. Zakup programów edukacyjnych. | 2021/2022 | Dyrektor Nauczyciele |
2. Zakup potrzebnych pomocy dydaktycznych. | ||||
3. Wzbogacenie księgozbioru biblioteki szkolnej (audiobooki). | ||||
2. | W szkole są dobre warunki lokalowe. | 1. Korzystanie z pracowni informatycznej, językowej, sali gimnastycznej przez uczniów i nauczycieli. | 2021/2022 | Dyrektor Nauczyciele |
2. Dostosowanie ławek do wzrostu uczniów. | ||||
3. Korzystanie z wielofunkcyjnego boiska sportowego. | ||||
4. Korzystanie ze strefy relaksacyjnej. | ||||
5. Przygotowanie szkoły na działalność w reżimie sanitarnym z racji pandemii koronawirusa. | ||||
3. | Procesy edukacyjne mają charakter zorganizowany. | 1. Obserwacja zajęć przez dyrektora i wdrażanie wniosków po obserwacji. | 2021/2022 | Dyrektor Nauczyciele |
2. Opracowanie: a) kalendarza imprez i uroczystości szkolnych(załącznik nr 1), b) terminarza spotkań z rodzicami (załącznik nr 2), c) terminarza zebrań rady pedagogicznej(załącznik nr 3). | IX 2021 | |||
3. Zapoznanie uczniów i rodziców z Wewnątrzszkolnymi Zasadami Oceniania. | ||||
4. | Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej. | 1. Śledzenie oferty edukacyjnej różnych wydawnictw przez nauczycieli i dokonywanie oceny ich zgodności z obowiązującą podstawą programową, oferta edukacyjna jest modyfikowana, wzbogacana i umożliwia rozwój zainteresowań uczniów. |
2021/2022 | Nauczyciele |
2. Zapewnienie bezpłatnego dostępu do podręczników dla uczniów klas I – VIII. | ||||
3. Wykorzystanie tablic interaktywnych, interaktywnych monitorów, tabletów i innych nowoczesnych pomocy dydaktycznych w realizacji podstawy programowej. | ||||
4. Wykorzystanie oprogramowania OFFICE 365 do pracy w szkole. | ||||
5. Zapoznanie uczniów i rodziców z wykazem podręczników na następny rok szkolny poprzez zamieszczanie na stronie internetowej szkoły i na gazetce „Kącik dla rodziców”. | VI 2022 | Dyrektor Nauczyciele | ||
6. Realizacja zagadnień z zakresu Wewnątrzszkolnego Systemu Doradztwa Zawodowego. | 2021/2022 | Dyrektor Ewa Frej Nauczyciele | ||
5. | Analizuje się wyniki egzaminu ósmoklasisty. | 1. Uczniowie klasy VIII biorą udział w próbnych egzaminach ósmoklasisty. | 2021/2022 | Dyrektor Ewa Frej Izabela Ostrowska Urszula Ludynia Beata Sobczyk |
2. Przygotowanie raportów z Egzaminów Ósmoklasisty w roku szkolnym 2020/2021. | IX 2021 | Urszula Ludynia Izabela Ostrowska Beata Sobczyk | ||
3. Wdrażanie wniosków z raportów z Egzaminu Ósmoklasisty. | 2021/2022 | Dyrektor Nauczyciele | ||
6. | Uczniowie są aktywni. | 1. Działalność uczniów w Samorządzie Uczniowskim. | 2021/2022 | Urszula Ludynia |
2. Prowadzenie przez uczniów gazetki Samorządu – ISKIERKA. | Urszula Ludynia | |||
3. Udział uczniów w : a) imprezach kulturalnych, b) zawodach sportowych, c) konkursach szkolnych i pozaszkolnych, d) konkursach i olimpiadach przedmiotowych, e) konkursach plastycznych, f) przedsięwzięciach ekologicznych, g) programie edukacyjnym Akademia Bezpiecznego Puchatka, h) projektach:
| 2021/2022 | Dyrektor NauczycieleAgnieszka Lesiak Małgorzata Tarnik Katarzyna Tarnik Urszula Ludynia Wychowawcy Agnieszka Krawczyk, Elżbieta Dyksińska | ||
4. Spotkanie z literaturą pn. „Wieczór z bajką” dla młodszych czytelników. | X 2021 r. | Elżbieta Dyksińska Nauczyciele | ||
5. Zorganizowanie uczniom wypoczynku w czasie ferii zimowych „Rusz głową – 2022! – edycja XIV”. | 17–21 I 2022 r. | Dyrektor Agnieszka Krawczyk Nauczyciele | ||
6. Obchody XI Światowego Dnia Tabliczki Mnożenia i Dnia Matematyki. | X 2021 III 2022 | Urszula Ludynia | ||
7. W szkole działają koła zainteresowań i zajęcia pozalekcyjne uwzględniające oczekiwania uczniów i rodziców: a) zajęcia rozwijające zainteresowania, b) zajęcia sportowe,
c) język angielski. | 2021/2022 | Elżbieta Dyksińska Jerzy Suliga, Beata Sobczyk | ||
8. Oglądanie przedstawień teatralnych oraz projekcji filmowych. | 2021/2022 | Nauczyciele | ||
9. Udział uczniów w Maratonie Czytelniczym. | 2021/2022 | Elżbieta Dyksińska | ||
10. Udział w „Lekcji o Funduszach Europejskich VI” – klasy VII i VIII. | 20-24 IV 2021 | Agnieszka Krawczyk | ||
11. Udział Europejskim Tygodniu Zrównoważonego Rozwoju. | 20-24 IX 2021 | Agnieszka Krawczyk | ||
12. Udział w #BieguFairPlay. | 7-9 IX 2021 | Dyrektor Agnieszka Krawczyk | ||
7. | Prowadzi się działania służące wyrównywaniu szans edukacyjnych. | 1. Wspieranie dyslektyków i uczniów mających kłopoty z ortografią – zajęcia dodatkowe dla dyskektyków. | 2021/2022 | Wychowawcy Izabela Ostrowska |
2. Prowadzenie zajęć z logopedą. | Izabela Ostrowska | |||
3. Przeprowadzenie diagnoz przedmiotowych. | Nauczyciele | |||
4. Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych dla uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych. | Elżbieta Dyksińska Katarzyna Tarnik | |||
5. Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w klasach I-II. | Agnieszka Lesiak Małgorzata Tarnik | |||
6. Uczniowie klasy V i VII posiadający orzeczenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej objęci są pomocą nauczyciela wspomagającego. | Jolanta Jamróz Katarzyna Tarnik | |||
7. Prowadzenie zajęć rewalidacyjnych z uczniem kl. II, V i VII. | Katarzyna Tarnik Elżbieta Dyksińska | |||
8. Monitorowanie pomocy psychologiczno – pedagogicznej. | Dyrektor Wychowawcy Zespoły | |||
9. Udział zajęciach wspomagających dla uczniów dla klas V-VIII z przedmiotów: matematyka, język polski, język angielski, geografia, fizyka. | Urszula Ludynia Izabela Ostrowska Agnieszka Krawczyk Beata Sobczyk | |||
10. Udział w zajęciach sportowych „WF z AWF – Aktywny powrót do szkoły”. | Dyrektor Małgorzata Tarnik Agnieszka Krawczyk | |||
8. | Organizowanie rad szkoleniowych w ramach WDN w celu wspomagania nauczycieli w organizowaniu i realizacji procesów edukacyjnych. | Realizowane jest zewnętrzne szkolenie na temat: a) „Wywiadówka inaczej, czyli jak sprawnie i twórczo zorganizować i przeprowadzić spotkanie z rodzicami”. b) Techniki aktywnego nauczania – symulacje oraz gry symulacyjne. | 25–29 X 2021 21–25 III 2022
| Akademia Nauki i Rozwoju „PIĘKNY UMYSŁ” w Kielcach |
9. | Nauczyciele uczestniczą w szkoleniach i konferencjach metodycznych organizowanych przez ośrodki doskonalenia nauczycieli, poszerzając swoją wiedzę i zapewniają uczniom ciekawe formy i metody pracy. | 1.Udział nauczycieli w różnych formach kształcenia (załącznik nr 4). | 2021/2022 | Według ofert |
10. | W szkole kształtuje się postawy patriotyczne, społeczne i obywatelskie uczniów. | 1. Zorganizowanie obchodów XXX Tygodnia Kultury Języka Polskiego. | III 2022 | Izabela Ostrowska |
2. Przybliżanie uczniom sylwetek osób zasłużonych dla środowiska lokalnego, regionu i kraju poprzez organizowanie uroczystości z okazji Święta Patrona, wycieczek rowerowych. | 2021/2022 | Nauczyciele | ||
3. Rozbudzanie umiłowania „Małej Ojczyzny” poprzez organizowanie wycieczek rowerowych. | 2021/2022 | Nauczyciele | ||
4. Udział uczniów w akcji „Sprzątanie Świata”. | IX 2021 | Agnieszka Krawczyk Wychowawcy | ||
5. Opieka nad grobami partyzantów i powstańców pochowanych na Cmentarzu Parafialnym. | 2021/2022 | Ewa Frej Agnieszka Krawczyk | ||
6. Kultywowanie tradycji bożonarodzeniowych poprzez organizowanie jasełek, spotkania opłatkowego i Wieczoru Kolęd. | XII 2021 I 2022 | Ewa Frej Małgorzata Tarnik Elżbieta Dyksińska Urszula Ludynia | ||
7. Kształtowanie postaw patriotycznych u uczniów poprzez ich udział w akademiach z okazji świąt patriotycznych (załącznik nr 1). | XI 2020 V 2021 | Nauczyciele | ||
8. Udział uczniów w IX Dyktandzie Niepodległościowym „Po polsku o historii” | X 2021 | Izabela Ostrowska | ||
9. Reprezentowanie szkoły przez poczet sztandarowy podczas uroczystości patriotycznych odbywających się na terenie gminy i powiatu przez | 2021/2022 | Nauczyciele | ||
11. | Szkoła uwrażliwia uczniów na potrzeby innych. | 1. Udział uczniów w działalności Szkolnego Koła Wolontariatu. 2. Uczniowie biorą aktywny udział w akcjach charytatywnych, np.: a) „Spełniamy marzenia”, b) Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, c) „Pomóż i Ty” (rozprowadzanie cegiełek), d) Góra Grosza, e) „Wkręć się w pomaganie”. | 2021/2022 XII 2021 | Ewa Frej Izabela Ostrowska |
12. | Rodzice włączają się w organizację imprez szkolnych. | 1. Szkoła sprzyja wzmacnianiu więzi rodzinnych poprzez organizację: a) Jasełek, b) Wieczoru Kolęd, c) Wieczoru z bajką,d) rodzinnego wykonania palm wielkanocnych, e) Dnia Matki. |
|
|
2. Rodzice uczestniczą w organizacji uroczystości klasowych i szkolnych: a) Mikołajki, b) Zabawa Karnawałowa, c) Dzień Matki, d) Dzień Dziecka, e) zakończenie roku szkolnego, f) wycieczki. | XII 2021 | Dyrektor Rada Rodziców Nauczyciele | ||
13. | Szkoła wspiera rodziców w wychowaniu dzieci. | 1. Rodzice kontaktują się indywidualnie z wychowawcą lub nauczycielem w sprawach swojego dziecka. | 2021/2022 | Rodzice Dyrektor Nauczyciele |
2. Informowanie rodziców na bieżąco o postępach i trudnościach w nauce. | ||||
3. Korzystanie z dziennika elektronicznego. | ||||
4. Edukacja pedagogiczna rodziców. | ||||
5. Realizacja Programu Wychowawczo – Profilaktycznego. | ||||
14.
| W szkole kształtowane są zachowania asertywne. | 1. Nauczyciele przeprowadzają cykl zajęć z wychowawcą i wychowania do życia w rodzinie poświęconych rozwiązywaniu konfliktów i prowadzeniu negocjacji. | 2021/2022 | Wychowawcy Ewa Frej |
2. Udział uczniów w organizowaniu Światowego Dnia Życzliwości i Pozdrowień. | XI 2021 | Wychowawcy | ||
3. Przeprowadzenie zajęć z wychowawcą i pogadanek na temat przemocy (w tym cyberprzemocy), agresji i dyskryminacji. | 2021/2022 | Wychowawcy Dzielnicowy | ||
15. | W szkole dba się o podnoszenie kultury słowa, eliminowanie wulgaryzmów ze słownika ucznia. | 1. Przeprowadzenie na zajęciach edukacyjnych pogadanek na temat „zaśmiecania” języka wulgaryzmami. | 2021/2022 | Nauczyciele Wychowawcy |
2. Wpisywanie adnotacji o zachowaniu uczniów do dziennika elektronicznego. | ||||
16. | Szkoła uczy świadomego i umiejętnego korzystania ze współczesnych środków audiowizualnych. | 1. Prowadzanie zajęć komputerowych, lekcji bibliotecznych oraz zajęć z wychowawcą na temat korzystania ze środków audiowizualnych. | 2021/2022 | Nauczyciele Wychowawcy Elżbieta DyksińskaUrszula Ludynia |
2. Zorganizowanie Dnia Bezpiecznego Internetu. | ||||
17. | Szkoła ukazuje uczniom różne rodzaje zagrożeń. | 1. Przeprowadzenie zajęć z wychowawcą na temat uzależnień i innych zagrożeń. | 2021/2022 | Wychowawcy |
2. Zorganizowanie w czasie ferii zimowych zajęć oraz konkursów o tematyce antyalkoholowej, antynikotynowej oraz uzależnieniu od komputera i Internetu. | Elżbieta Dyksińska Agnieszka Krawczyk Urszula Ludynia | |||
3. Zorganizowanie spotkań z Policjantem. | Dyrektor Urszula Ludynia | |||
4. Udział w akcjach/ projektach edukacyjnych na rzecz ochrony środowiska („Sprzątanie świata”, „Zbieraj z klasą”, Europejski Tydzień Zrównoważonego Rozwoju, Dzień Krajobrazu) | Agnieszka Krawczyk
| |||
5. Przeprowadzenie zajęć z wychowawcą na temat zagrożenia COVID-19 ze szczególnym zwróceniem uwagi na szczepienia. | Wychowawcy | |||
6. Prowadzenie lekcji edukacji dla bezpieczeństwa. | Agnieszka Krawczyk | |||
7. Zorganizowanie akcji „Bezpieczna droga do szkoły”. | Dyrektor Policja | |||
18. | Szkoła promuje zdrowy tryb życia. | 1. Realizowanie „Programu dla szkół”. | 2021/2022 | Dyrektor |
2. Korzystanie przez uczniów z udostępnionych na korytarzach: a) stołu do gry w tenisa stołowego, b) piłkarzyków, c) kącik relaksacyjny. | Nauczyciele | |||
3. Udział uczniów w: a) wycieczkach pieszych i rowerowych, b) wycieczkach autokarowych, c) akcji „Trzymaj formę”. | Dyrektor Nauczyciele Jolanta Jamróz | |||
4. Współpraca z POZ MEDICAL. | Dyrektor | |||
5. Udział uczniów w wypoczynku w czasie ferii zimowych „Rusz głową – 2022! – edycja XIV”. | 17 – 21 I 2022 | Nauczyciele | ||
6. Stosowanie „Procedur organizacji pracy Szkoły Podstawowej im. W. Przybyszewskiego w Bebelnie i postępowania prewencyjnego pracowników oraz rodziców/opiekunów prawnych w czasie zagrożenia epidemicznego od 1 września 2021 r.”. | 2021/2022 | Dyrektor | ||
19. | Uczniom zapewnione jest bezpieczeństwo. | 1. Spotkania uczniów klasy I z policjantem i Koziołkiem „Spoko”. | IX 2021 | Dyrektor Dzielnicowy |
2. Pogadanki o bezpieczeństwie podczas wypoczynku. | I, VI 2022 | Dzielnicowy Nauczyciele | ||
3. Pogadanki o bezpieczeństwie w sieci. | 2021/2022 | Dzielnicowy Urszula Ludynia | ||
4. Przeprowadzenie próbnej ewakuacji. | X 2021 | Dyrektor Straż Pożarna | ||
5. Pełnienie przez nauczycieli dyżurów międzylekcyjnych oraz opieki podczas przywozu i odwozu uczniów zgodnie z harmonogramem. | 2021/2022 | Dyrektor Nauczyciele | ||
6. Opieka nad uczniami przed i po zajęciach edukacyjnych. | ||||
20. | Respektowane są normy społeczne. | 1. Uczniowie prezentują właściwe zachowania poprzez stosowanie zasad savoir – vivre’u. | 2021/2022 | Nauczyciele Wychowawcy |
2. Szanowanie siebie nawzajem (uczeń – nauczyciel, nauczyciel – uczeń) | ||||
21. | Prowadzone są zajęcia wspierające rozwój dziecka. | 1. Nauczyciele uwzględniają w pracy z uczniem opinie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. | 2021/2022 | Wychowawcy Nauczyciele |
2. Uczniowie klasy II, V i VII posiadający orzeczenie Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej objęci są pomocą psychologiczno – pedagogiczną poprzez realizację IPET. | Nauczyciele Katarzyna Tarnik Małgorzata Tarnik Elżbieta Dyksińska | |||
3. Prowadzenie zajęć logopedycznych dla uczniów klas I – II w celu wyeliminowania wad wymowy. | Izabela Ostrowska | |||
4. W klasie V i VII zatrudniona jest osoba jako pomoc nauczyciela. | Joanna Jamróz Katarzyna Tarnik | |||
5. Udział uczniów klas: I-III i VI-VIII w zajęciach rozwijających zainteresowania. | Elżbieta Dyksińska Izabela Ostrowska Agnieszka Lesiak Katarzyna Tarnik Małgorzata Tarnik | |||
22. | W szkole wykorzystywane są informacje o losach absolwentów. | 1. Gromadzenie i prezentowanie informacji na temat dalszych losów absolwentów. | 2021/2022 | Małgorzata Tarnik Agnieszka Krawczyk Urszula Ludynia |
23. | Szkoła współpracuje z instytucjami użyteczności publicznej. | 1. Udzielanie pomocy uczniom z rodzin niezamożnych poprzez współpracę z Ośrodkami Pomocy Społecznej we Włoszczowie i Radkowie. | 2021/2022 | Dyrektor Nauczyciele Straż Pożarna |
2. Współpraca z POZ MEDICAL (elmexowanie, lakierowanie, badania lekarskie, szczepienia). | ||||
3. Zorganizowanie próbnej ewakuacji we współpracy z Państwową Strażą Pożarną we Włoszczowie. | 2021/2022 | |||
4. Współpraca z Poradnią Psychologiczno – Pedagogiczną w celu rozpoznawania indywidualnych potrzeb i możliwości uczniów. | ||||
5. Pozyskiwanie środków finansowych z Urzędu Gminy we Włoszczowienp.: na wypoczynek dzieci w czasie ferii „Rusz głową – 2022! – edycja XIV”. | I 2022 | Dyrektor Agnieszka Krawczyk | ||
6. Prowadzenie szkoły podstawowej przez Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Edukacji w Bebelnie „NASZE DZIECI W NASZEJ SZKOLE”. | 2021/2022 | Organ prowadzący Dyrektor Nauczyciele | ||
7. Organizowanie wyjazdów do Domu Kultury i na basen „NEMO” we Włoszczowie. | Dyrektor Nauczyciele | |||
8. Współpraca z PSB Mrówka we Włoszczowie w zakresie pozyskiwania elektroodpadów (ZSEiE) i baterii. | Dyrektor Agnieszka Krawczyk Urszula Ludynia | |||
9. Współpraca z Nadleśnictwem Włoszczowa i Koniecpol. | Dyrektor Elżbieta Dyksińska Agnieszka Krawczyk | |||
24. | Rodzice są partnerami szkoły. | 1. Organizacja spotkań z rodzicami w celu przekazania im informacji o postępach dzieci w nauce. | 2021/2022 | Dyrektor Nauczyciele |
2. Współtworzenie i opiniowanie dokumenty szkoły przez rodziców (np. plan pracy, program wychowawczo – profilaktyczny). | Rodzice Dyrektor Nauczyciele | |||
3. Uwzględnianie propozycji rodziców dotyczących pracy szkoły. | ||||
4. Organizowanie wycieczek autokarowych zgodnie z oczekiwaniami uczniów i rodziców. | ||||
5. Prowadzenie gazetki pt. „Kącik dla rodziców”. | Dyrektor Nauczyciele | |||
6. Organizowanie rodzinnego wykonywania palm wielkanocnych. | IV 2022 | Elżbieta Dyksińska | ||
25. | Szkoła prezentuje swój dorobek i promuje osiągnięcia w środowisku lokalnym. | 1. Zamieszczanie w lokalnej prasie i na ogólnodostępnych stronach internetowych informacji o wydarzeniach z życia szkoły i sukcesach uczniów. | 2021/2022 | Nauczyciele |
2. Prowadzenie gazetki szkolnej prezentującej osiągnięcia uczniów. | ||||
3. Prowadzenie Kroniki Szkoły dokumentującej najważniejsze wydarzenia z życia społeczności szkolnej. | Izabela Ostrowska | |||
4. Prowadzenie Galerii szkolnej. | Agnieszka Lesiak Małgorzata Tarnik | |||
5. Prowadzenie strony internetowej szkoły. | Urszula Ludynia Agnieszka Krawczyk Nauczyciele |
Zatwierdzono uchwałą Rady Pedagogicznej z dnia 15 września 2021 r.