Deprecated: stripos(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /home/virt1050/domains/zpobebelno.edu.pl/public_html/wp-includes/functions.wp-styles.php on line 90

XIV Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia

     Tradycyjnie, jak co roku, w ramach XIV Światowego Dnia Tabliczki Mnożenia wzięliśmy udział w akcji „Młodsi sprawdzają czy starsi tabliczkę mnożenia znają” i uczniowie klasy czwartej, jako Egzaminatorzy, sprawdzali znajomość tabliczki mnożenia. Osoby, które poprawnie rozwiązały zadania otrzymywały certyfikat „Eksperta Tabliczki Mnożenia” i plakietkę .

     Z tej też okazji, od 15 listopada uczniowie klas III – VIII podzieleni na dwie kategorie: ALFA (kl. III – VI) i BETA (kl. VII i VIII) rozwiązywali różnego rodzaju zadania i łamigłówki. Rywalizowali ze sobą i zbierali punkty za zadania rozwiązywane podczas lekcji matematyki, wywieszone na gazetce szkolnej oraz za rozegrane na lekcjach informatyki Mecze Tabliczki Mnożenia (portal matzzo.pl). W każdej klasie zostali wyłonieni: Mistrz, I Wicemistrz i II Wicemistrz Tabliczki Mnożenia, a każdej kategorii Arcymistrz Tabliczki Mnożenia.

Wyniki tej rywalizacji zostały podsumowane i ogłoszone 12 grudnia br. A przedstawiają się one następująco:

Kategoria ALFA

Klasa III

I miejsce – Adam Czyżewski

II miejsce – Jagoda Glanda

III miejsce – Kornelia Klimas

 

Klasa IV

I miejsce – Barbara Śliwińska

II miejsce – Przemysław Łapot

III miejsce – Amelia Rajca

 

Klasa V

I miejsce – Weronika Krzysztofik

II miejsce – Lena Kozieł

III miejsce – Szymon Bukowski

 

Klasa VI

I miejsce – Maja Gawrońska

II miejsce – Magdalena Turek

 

Arcymistrzyni Tabliczki Mnożenia – Weronika Krzysztofik – kl. V

 

 

Kategoria BETA

Klasa VII

I miejsce – Szymon Grzesik

II miejsce – Nicola Żmuda

III miejsce – Martyna Guner

 

Klasa VIII

I miejsce – Jakub Matyga

II miejsce – Milena Sufin

III miejsce – Julia Lesiak

 

Arcymistrz Tabliczki Mnożenia – Szymon Grzesik – kl. VII

 

 

  Wyżej wymienionej rywalizacji towarzyszyła też zabawa. Uczniowie „bawili się” tabliczką mnożenia rozwiązując zadania metodą stacji, grając w karty „Ja mam, kto ma”, łamali głowy podczas rozgryzania łamigłówek matematycznych. Ale największe emocje towarzyszyły im podczas gry w BINGO.